Regen, regen, regen (eerder gehoord?) - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Regen, regen, regen (eerder gehoord?) - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Regen, regen, regen (eerder gehoord?)

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

06 November 2010 | Australië, Coffs Harbour

Hmm, vandaag is echt weer zo'n dag, helaas. Ik heb net nog een wandelpoging gedaan, maar deze heb ik halverwege opgegeven, te nat. En de wandelpaden zijn hier gewoon slechter (en lopen dus sneller onder water) dan de gewone wegen. Ze gaan er gewoon vanuit dat iedereen de auto neemt, denk ik dan. Jammer hoor. Maar goed met betere paden was de regen nog steeds heel erg.
Dus zit ik nu in het hostel, te wachten tot de bus vertrekt en om een beetje op te drogen. Het zwembad hier wordt nu door niemand gebruikt, ook ik ben er helemaal niet in geweest. Ik dacht nog, misschien op de dag van vertrek, maar nee, dat gaat geen zwemweer meer worden.
Dan maar een beetje schrijven hier. Ik heb lang niet al jullie vragen beantwoord, dat realiseer ik me steeds (sommige wel individueel beantwoord, maar niet allemaal).
Hier komen enkele antwoorden/reacties van mijn kant:
- Ik heb totaal geen flying docters gezien tot nu toe,omdat ik steeds in relatief dicht bevolkte gebieden geweest ben. In Lismore lag mijn B&B zelfs precies tussen twee ziekenhuizen in, ze waren allebei minder dan een kilometer van het B&B.
- Eerder deze week heb ik de eerste (dode) slang gezien, buiten de dierentuin dan. Op Fraser Island hebben enkele mensen van de groep een python gezien, maar die was net weg toen ik kwam. Ik weet dat ze er zijn, slangen, en ik heb ook wel enkele verhalen gehoord, maar ben ze gelukkig nog niet tegengekomen. Gisteren liep ik in mijn eentje in een stuk bos (in Botanic Gardens) en ik hoorde allerlei dieren om me heen. Gelukkig hoorde ik steeds dat ze liepen en niet gleden, want ik dacht: "Ik wil nu echt niet mijn eerste levende slang tegenkomen." (En anders graag een wurgslang en geen giftige, hi, hi!)
- De paarse blaadjes aan de bomen, zijn de bloemen van de jacaranda.
Waren er nog meer openstaande vragen? Ik weet het even niet meer, hoop dat dit stuk tekst zonder problemen op de site komt, ga het voor de zekerheid opslaan nu!

  • 06 November 2010 - 08:24

    Edwin & Casper:

    Hey Martine,
    Hier is het weer bijna hetzelfde ;-) Maar geen paarse blaadjes en slangen in de tuin! Jammer dat het nu wat minder is. Maar zo te lezen vermaak je jezelf wel. Hier ook aan de laatste loodjes bezig; maandag gaan ze de vloer leggen!

  • 06 November 2010 - 09:24

    Yoel:

    dank je voor de kaart
    groet jes yoel

  • 06 November 2010 - 15:45

    Hilde:

    Hoi Martine,je trekt dus weer verder.Ik hoop,dat je nu het drogere warmere weer tegemoet gaat.Mooie foto,s hoor van die walvissen en ook die van de hagedis.Waar gaat de reis nu naar toe of verklap je dat nog niet?Ik hoop,dat je weer lekker veel gaat beleven en ons allemaal laat meegenieten.Heel veel liefs en dikke xxxxx Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coffs Harbour

rondtrekken australie

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Weer thuis na een geweldige reis

09 December 2010

laatste dag in Singapore

08 December 2010

Tussenstop Singapore

06 December 2010

Platypuses gespot, mooie afsluiting!!

05 December 2010

Eerste verjaardag 'in de zomer'
Martine

Op de foto met een koala die in gevangenschap geboren is: Princess.

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 45057

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Panama en Costa Rica

10 November 2012 - 25 November 2012

Rondreis Rajasthan (India)

30 Augustus 2012 - 03 September 2012

Tripje Praag, via Kassel

02 September 2011 - 09 September 2011

Beijing, China

14 September 2010 - 11 December 2010

rondtrekken australie

Landen bezocht: