Weer thuis na een geweldige reis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Weer thuis na een geweldige reis - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Weer thuis na een geweldige reis

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

11 December 2010 | Nederland, Utrecht

Gisteren zijn we weer thuisgekomen in Utrecht (ik had per abuis de verkeerde datum op deze site gezet). En Lenny is volgens mij blij dat we er weer zijn. Wij waren in ieder geval heel blij om Lenny weer te zien! Hij ligt nu ook weer heerlijk naast me!
En wij kunnen terugkijken op een fantastische reis met veel mooie herinneringen.
Het is me lang niet altijd gelukt om op te schrijven wat ik in gedachten had, om uiteenlopende redenen: vergeten op het moment dat ik achter de computer zat, tijdgebrek, te veel 'onderwerpen' als ik aan een volgend verslag begon en nog veel meer! Toch denk ik, dat alle verslagen best een goede indruk geven. En volledig is het natuurlijk nooit, hoeft ook niet, toch?
Toen we de huurauto enkele dagen geleden inleverden, gaf de teller aan dat we ruim 3000 km. gereden hadden (3254km) in twee weken tijd. En dan te bedenken dat we in Melbourne en Adelaide de auto vrijwel niet gebruikt hebben!
Het grootste deel van de autoreis heeft Wilco gereden, maar ik heb ook een paar honderd km. op mijn naam gezet. Klinkt als veel, maar dat is het natuurlijk niet. Het was mijn eerste ervaring met aan de linkerkant van de weg rijden. De bediening van de richtingaanwijzer en ruitenwisser zitten precies andersom, waardoor het nog wel eens gebeurde, dat ik (of Wilco) richting aan wilde geven en in plaats daarvan de ruitenwisser aan zette, altijd weer grappig!
En nu dacht ik, dom, dom, dom, dat ik de tekst niet hoefde te kopieren, dat het nu wel goed zou gaan, maar nee dus. Weer tekst kwijt, grrrr!
Veel herinneringen zitten nog in mijn hoofd en komen weer naar boven als ik naar de foto's kijk. Dat moet ik sowieso nog doen: Een goede selectie maken van de foto's en ze dan af laten drukken. Voorlopig heb ik dus nog genoeg mogelijkheden om terug te denken aan deze heerlijke reis en weg te dromen met ideeen over een volgend bezoek aan Australie!
En hierbij wil ik iedereen bedanken die met mij meegeleefd heeft tijdens de reis en ook bedankt voor alle reacties!!

  • 11 December 2010 - 15:07

    Hilde:

    Lieve schatten,ik ben blij,dat jullie weer heelhuids thuis zijn.Ik hoor nog wel weer van hoe of wat als jullie een beetje bijgekomen zijn.Het is toch wel een heel eind weg.Geniet van Lenny en van thuis zijn.dikke xxxxxMama

  • 11 December 2010 - 17:44

    Elah :

    ben reuze benieuwd naar je selectie van foto s
    en welkom thuis natuurlijk
    xxx elah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

rondtrekken australie

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Weer thuis na een geweldige reis

09 December 2010

laatste dag in Singapore

08 December 2010

Tussenstop Singapore

06 December 2010

Platypuses gespot, mooie afsluiting!!

05 December 2010

Eerste verjaardag 'in de zomer'
Martine

Op de foto met een koala die in gevangenschap geboren is: Princess.

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 45066

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Panama en Costa Rica

10 November 2012 - 25 November 2012

Rondreis Rajasthan (India)

30 Augustus 2012 - 03 September 2012

Tripje Praag, via Kassel

02 September 2011 - 09 September 2011

Beijing, China

14 September 2010 - 11 December 2010

rondtrekken australie

Landen bezocht: