laatste dag in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu laatste dag in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

laatste dag in Singapore

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

09 December 2010 | Singapore, Singapore

Gisteren hebben we vrijwel de hele dag door Singapore gezworven en veel gezien. Begonnen in Little India natuurlijk, daarna naar de wijk met oude koloniale gebouwen. In de middag naar de "Quays" en toen naar Orchard Road!
Ik heb er een paar foto's van gemaakt, kijk maar! Helaas, het lukt niet om ze op deze site te krijgen, heb het een paar keer geprobeerd, nu geen tijd meer voor, sorry!
Wij gaan nog 1 dagje genieten! Tot binnenkort!

• 09 December 2010 - 08:28

Dini:

Wat een prachtige fotos! Ik heb ervan genoten, Toi toi toi voor het slot van jullie reis en vooral :WELKOM THUIS1

• 09 December 2010 - 13:49

Elah :

wat een leukere markt dan bij ons !!!

• 09 December 2010 - 17:47

Hilde:

Lieve Martine en Wilco,
    toch nog gelukt om een foto vanuit Singapore te sturen.Erg leuk,doet me weer een beetje denken aan Nepal.
    Tot ziens luitjes en tot spoedig ziens.Kom maar eerst rustig bij van het reizen en het wennen aan de weersomslag.Dikke xxxxxxxMama