Zondag in het koalacentrum - Reisverslag uit Lismore, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Zondag in het koalacentrum - Reisverslag uit Lismore, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Zondag in het koalacentrum

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

10 Oktober 2010 | Australië, Lismore

Bedankt voor al jullie geduim! Helaas heeft het nier zoveel effect gehad. Aan het begin van de middag liep ik dus door de stromende regen naar het koalacentrum. En toen ik daar aan kwam was daar... niemand?!
Even wachten dan maar. Ondertussen nog even naar een paar gezonde, wilde koala's gekeken en na 20 minuten maar eens gebeld. Blijken ze zondagmiddag later te beginnen, dat had Lola me niet verteld!
Terwijl ik stond te wachten, kwam er een Amerikaanse jongen langs. Hij vroeg of er vandaag nog een tour was en ik lkegde uit dat er op zondag geen was en dat er op dit moment geen koala's binnen waren, die we konden laten zien (omdat alle koala's die er nu zijn hun rust nodig hebben om te herstellen). ik vertelde, dat ik 'm wel een paar gezonde koala's kon laten zien en dat deed ik.
Ik vond het heel leuk dat deze jongen zo enthousiast was en ik kan daarom nog steeds niet begrijpen dat de meeste vrijwillgers in het koalacentrum het vreselijk vinden om een tour te doen.
John, die vrijdag ook mee was naar de dierenarts was als eerste in het centrum. Er moesten nog bladeren gepakt worden en dat hebben we samen gedaan (takken met voldoende en verschillende soorten eucalyptus van bomen afknippen en naar het centrum brengen).
Daarna zijn we Millgates hok gaan doen. Het gaat goed met Millgate 'onze eigen Houdini' (hij kan heel goed ontsnappen), waarschijnlijk mag hij volgende week weer de wildernis in.
En daarna mocht ik een hok klaarmaken voor de twee nieuwe gasten: Rosalie en dochter Allika. Moeder is blind, dochter is gelukkig gezond.
En hier had ik dus ook al van alles getypt, maar dat is onverwachts kwijt! En het is al bijna 1 uur 's nachts en omdat ik morgen weer moet verhuizen, wil ik nu snel naar bed! Morgen meer dus, jammer dat er stukken tekst kwijtraken, zonde van de tijd!
Ondertussen kunnen jullie nog allerlei (oudere) foto's bekijken, die ik de laatste dagen heb toegevoegd. Ik mag er meer dan 500 plaatsen, maar of ik dat ga redden weet ik niet hoor! Zouden jullie dat trouwens wel redden, zoveel foto's doorploegen? Nou, we zien wel!
Veel groeten weer, Martine

  • 10 Oktober 2010 - 15:23

    Hilde:

    Lieve schat, ik ben apetrots op je.Leuk als mensen net zo enthousiast zijn als dat je zelf bent.Wees blij,dat je op dit moment niet in de staat Victoria bent want er staan weer hele delen onder water(net als voordat je vertrok)Het is natuurlijk niet de bedoeling,dat alle dagen verregenen.Je krijgt dus van alle mensen in de folklore wereld die je kennen en die ik gesproken heb de hele hartelijke groeten en dikke knuffels.In de Duiventil in Nunspeet hebben ze 2katten rondlopen die heel erg aanhankelijk zijn(tot op zekere hoogte)zou iets voor jou geweest zijn.Lieverd geniet van alles wat je meemaakt en tot "schrijfs"xxxMama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lismore

rondtrekken australie

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Weer thuis na een geweldige reis

09 December 2010

laatste dag in Singapore

08 December 2010

Tussenstop Singapore

06 December 2010

Platypuses gespot, mooie afsluiting!!

05 December 2010

Eerste verjaardag 'in de zomer'
Martine

Op de foto met een koala die in gevangenschap geboren is: Princess.

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 45092

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Panama en Costa Rica

10 November 2012 - 25 November 2012

Rondreis Rajasthan (India)

30 Augustus 2012 - 03 September 2012

Tripje Praag, via Kassel

02 September 2011 - 09 September 2011

Beijing, China

14 September 2010 - 11 December 2010

rondtrekken australie

Landen bezocht: