Dagtocht regenwoud 'meets' koraalrif - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Dagtocht regenwoud 'meets' koraalrif - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Dagtocht regenwoud 'meets' koraalrif

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

21 September 2010 | Australië, Airlie Beach

Gisteren heb ik weer een dagtocht gemaakt: naar Daintree en Cape Tribulation dit keer (ten noorden van Port Douglas en Cairns).
Een uniek gebied waar het regenwoud en het Great Barrier Reef elkaar ontmoeten. Het weer was wat wisselvallig, maar de tocht was erg mooi. De eerste kangaroes en wallabies in het wild gezien en ook meerdere krokodillen, brrrr. Ze lagen heel rustig in het water of op de kant allemaal, maar ze kunnen supersnel zijn.
Ik moet het kort houden, want mijn internet-tijd is bijna op. Ik koop wel wat nieuwe tijd, maar wil deze tekst niet kwijtraken!
Zoals jullie kunnen zien ben ik inmiddels in Airlie Beach. Ik stap vanavond op een zeilboot voor drie dagen!
Het lijkt te gaan lukken met het vrijwilligerswerk, ik moet vrijdag weer bellen, maar er is een grote kans dat ik aan de slag kan!
I

  • 21 September 2010 - 07:03

    Elah:

    domme vraag misschien maar wat is nou het verschil tussen ene kangoeroe en een wallabie???
    ik zie t in de dierentuin ook niet echt, en ook geen verschil tussen emoe en struisvogel... of is elke emoe een struisvogel en niet elke struis een emoe en geldt zoiets ook voor de kangoeroes???
    succes met je vrijwilligerswerk!

  • 21 September 2010 - 07:04

    Elah:

    o ja kan je die leuke koala foto niet als profielfoto neerzetten, dan klopt je dagboeknaam heel mooi met de eerste foto :)

  • 21 September 2010 - 16:43

    Hilde:

    lieve Martine,wat jammer dat het met alle snoertjes en accu,s +frustatiefoon tegen zit,maar je hebt al heel veel leuke dingen gezien.Een collega van het werk was jaren geleden in hetzelfde gebied waar jij was en ging met een gele boot mee om krokodillen te zien(geen enkele hoor)kwam door die yellow submarine zei ik nog,daar houden ze niet van.Lieverd geniet van alles wat je ziet met volle teugen,wat je nu hebt gezien kan niemand meer afpakken.Heel veel lief en kujes Mamaxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

rondtrekken australie

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Weer thuis na een geweldige reis

09 December 2010

laatste dag in Singapore

08 December 2010

Tussenstop Singapore

06 December 2010

Platypuses gespot, mooie afsluiting!!

05 December 2010

Eerste verjaardag 'in de zomer'
Martine

Op de foto met een koala die in gevangenschap geboren is: Princess.

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 45012

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Panama en Costa Rica

10 November 2012 - 25 November 2012

Rondreis Rajasthan (India)

30 Augustus 2012 - 03 September 2012

Tripje Praag, via Kassel

02 September 2011 - 09 September 2011

Beijing, China

14 September 2010 - 11 December 2010

rondtrekken australie

Landen bezocht: