Dagtocht regenwoud 'meets' koraalrif - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Dagtocht regenwoud 'meets' koraalrif - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Dagtocht regenwoud 'meets' koraalrif

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

21 September 2010 | Australië, Airlie Beach

Gisteren heb ik weer een dagtocht gemaakt: naar Daintree en Cape Tribulation dit keer (ten noorden van Port Douglas en Cairns).
Een uniek gebied waar het regenwoud en het Great Barrier Reef elkaar ontmoeten. Het weer was wat wisselvallig, maar de tocht was erg mooi. De eerste kangaroes en wallabies in het wild gezien en ook meerdere krokodillen, brrrr. Ze lagen heel rustig in het water of op de kant allemaal, maar ze kunnen supersnel zijn.
Ik moet het kort houden, want mijn internet-tijd is bijna op. Ik koop wel wat nieuwe tijd, maar wil deze tekst niet kwijtraken!
Zoals jullie kunnen zien ben ik inmiddels in Airlie Beach. Ik stap vanavond op een zeilboot voor drie dagen!
Het lijkt te gaan lukken met het vrijwilligerswerk, ik moet vrijdag weer bellen, maar er is een grote kans dat ik aan de slag kan!
I

• 21 September 2010 - 07:03

Elah:

domme vraag misschien maar wat is nou het verschil tussen ene kangoeroe en een wallabie???
    ik zie t in de dierentuin ook niet echt, en ook geen verschil tussen emoe en struisvogel... of is elke emoe een struisvogel en niet elke struis een emoe en geldt zoiets ook voor de kangoeroes???
    succes met je vrijwilligerswerk!

• 21 September 2010 - 07:04

Elah:

o ja kan je die leuke koala foto niet als profielfoto neerzetten, dan klopt je dagboeknaam heel mooi met de eerste foto :)

• 21 September 2010 - 16:43

Hilde:

lieve Martine,wat jammer dat het met alle snoertjes en accu,s +frustatiefoon tegen zit,maar je hebt al heel veel leuke dingen gezien.Een collega van het werk was jaren geleden in hetzelfde gebied waar jij was en ging met een gele boot mee om krokodillen te zien(geen enkele hoor)kwam door die yellow submarine zei ik nog,daar houden ze niet van.Lieverd geniet van alles wat je ziet met volle teugen,wat je nu hebt gezien kan niemand meer afpakken.Heel veel lief en kujes Mamaxxx