Even 'uit de lucht' - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Even 'uit de lucht' - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Even 'uit de lucht'

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

21 September 2010 | Australië, Airlie Beach

Ik heb nu nog 7 minuten om een bericht te tikken en ik zal proberen om het niet helemaal over mijn frustatie t.a.v. de telefoon te laten gaan! Ik heb hier een telefoon en een SIM-kaart gekocht, maar het lukt al enkele dagen niet om 'm te activeren. Vanmiddag weer bij na drie kwartier aan de telefoon gehangen, mevrouw was heel aardig, maar het mocht niet baten, helaas. Gelukkig hebben we het internet nog!!
Maar ook dat is niet heel makkelijk, omdt ik nog geen batterij-lader heb, kan ik geen foto's bij mijn verslagen zetten. Ach ja, vroeger kon het ook allemaal niet, zal ik maar zeggen.
Op de verschillen tussen kangaroes en wallabies kan ik niet uitgebreid ingaan, maar kort door de bocht: wallabies zijn kleiner dan kangaroes.
Ik ho

  • 21 September 2010 - 07:35

    Bregje:

    Ha Martine, Annika heeft net de foto van jou en de "kolawa"beer gezien, ze is erg onder de indruk. Ook was ze heel blij met de poezenkaart die Wilco haar vanmorgen gaf, Wilco, Wannes en Stijn zijn gisteravond goed hier aangekomen. Bedankt ook voor het setje fotoos, een van mijn sabbaticalmissies is het bijwerken van Annika's fotoalbums dus dat komt goed!
    liefs van ons, veel plezier op de zeilboot

  • 21 September 2010 - 11:26

    Elah :

    nou ja beter een wallabie dan een wannabe ;-) want vroeger hadden we ook geen tv en nu zit het vol met de wannabe programma s, hoop dat je je telefoon aan de praat krijgt, maar internet is ook al leuk.
    groetjes en vliegze

  • 21 September 2010 - 16:51

    Hilde :

    Lieve Martine ik doe je bij deze extra foto en videoruimte cadeau.Hoe het allemaal in zijn werk gaat weet ik niet,maar als de betaling verwerkt is,dan zal jij ook wel een berichtje krijgen denk ik.Heel veel plezier en ik hoop,dat het toch binnenkort lukken wil om alle technische snufjes die je nodig hebtte kunnen kopen.xxxxxMama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

rondtrekken australie

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Weer thuis na een geweldige reis

09 December 2010

laatste dag in Singapore

08 December 2010

Tussenstop Singapore

06 December 2010

Platypuses gespot, mooie afsluiting!!

05 December 2010

Eerste verjaardag 'in de zomer'
Martine

Op de foto met een koala die in gevangenschap geboren is: Princess.

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 45077

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Panama en Costa Rica

10 November 2012 - 25 November 2012

Rondreis Rajasthan (India)

30 Augustus 2012 - 03 September 2012

Tripje Praag, via Kassel

02 September 2011 - 09 September 2011

Beijing, China

14 September 2010 - 11 December 2010

rondtrekken australie

Landen bezocht: