Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Tussenstop Singapore

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

15 September 2010 | Singapore, Singapore

Even een kort berichtje vanuit Singapore (waar ik een trage internet=verbinding heb en een niet volledig kloppend toetsenbord). Maar goed, ik ben dus onderweg en ga over een klein uur aan het volgende stuk beginnen, dan echt naar Australie! Nog een tussenlanding in Darwin om dan donderdagochtend (plaatselijke tijd) in Cairns aan te komen. Spannend, hoor! Ik heb nog niet al jullie reacties kunnen lezen, maar vindt het erg leuk om ze te krijgen, hartelijk bedankt!
Veel groeten en liefs,
Martine

• 15 September 2010 - 12:51

Elah:

goeie reis maar weer, ik heb trouwens een heel schattig boekje , koosje koala ,het is niet meer in herdruk,ik kreeg er een in een vreemde taal met vertaling erbij van de schrijfster,ik heb wel koosje maakt muziek.die is recent.
    oooooooooooo en je kan in australie allemaal leuke borden kopen toch voor achterop je auto? van die gele driehoeken?

ga je ook voor animal planet met de koala opvang? dan kunnen we je live zien ;-)

ben benieuwd naar het vervolg
    groetjes elah

• 15 September 2010 - 21:04

Tom:

Goh.. Cairns, daar ben ik ook nog eens geweest. Erg heet en niets te beleven.
    Maar wel een goed opstap om een het Great Barrier Reef te bekijken.
    Wat ga je er doen ?