Vlak voor vertrek, spannend!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Vlak voor vertrek, spannend!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Vlak voor vertrek, spannend!!

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

13 September 2010 | Nederland, Utrecht

Hallo Allemaal,
Morgen vertrek ik dan, om donderdag in Cairns aan te komen. Ik heb er veel zin in en vind het ook spannend allemaal.
Ik ga zo nog een poging doen om mijn rugzak nog wat kleiner/lichter te krijgen, maar dat wordt lastig, denk ik. (Ik wil niet te veel meenemen, maar ik wil ook niets vergeten!)
De leuke en goede tips die ik gekregen heb, alsmede enkele hartelijke berichten vanuit Australië, geven mij het gevoel dat ik een fijne tijd ga hebben Down Under!
Ik hou jullie op de hoogte!
Veel groetjes van Martine

  • 13 September 2010 - 12:44

    Wiene En Letty:

    Lieve Martine,

    We wensen je heel veel plezier Down Under!!
    Een tikkeltje jaloers zijn we wel op je reis; we gunnen je echter een fantastische ervaring daar!!
    Onze tip voor jou: geniet geniet geniet!!!

    Een dikke knuffel van Wiene en Letty.

  • 13 September 2010 - 15:52

    Hilde:


    Lieve schat ,zie je morgen op schiphol om je uit te zwaaien.Het komt nu wel erg snel dichterbij.xxx mama

  • 13 September 2010 - 17:59

    Wim En Coby:

    Lieve Martine,
    Wij wensen je een fantastische reis. Fijn, dat je ons op de hoogte houdt van je belevenissen. Zorg goed voor jezelf en geniet ervan.
    Veel liefs Wim en Cobyxxx

  • 13 September 2010 - 18:55

    Elah :

    big huuuuh??? hoe lang ga je , wat een leuke richting op enne pas op he , koala s schijnen niet zo lief en knuffelig te zijn live...
    veel plezier en goeie reis!
    liefes elah

  • 13 September 2010 - 20:15

    Edwin & Casper:

    Hey Martine,

    Erg spannend hoor! Hele goeie reis en maak er een mooie tijd van!

    We houden je verslagen in de gaten en tot in december!

  • 14 September 2010 - 21:03

    Bregje Et Annika:

    Hai (mar)tine, nu zit je in het vliegtuig en is het echt begonnen. Wat fijn dat je te volgen bent via deze blog, ben je toch nog een beetje dichtbij! Knuffels van ons, hoop dat je een fijne vlucht hebt!

  • 14 September 2010 - 22:17

    Michiel:

    Hey zus je zit nu in het vliegtuig niet te hard snurken je mede passagiers willen ook slapen hahahah!!!

    Veel plezier en we lezen wel hoe het je vergaat daar in Australie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

rondtrekken australie

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Weer thuis na een geweldige reis

09 December 2010

laatste dag in Singapore

08 December 2010

Tussenstop Singapore

06 December 2010

Platypuses gespot, mooie afsluiting!!

05 December 2010

Eerste verjaardag 'in de zomer'
Martine

Op de foto met een koala die in gevangenschap geboren is: Princess.

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 45093

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Panama en Costa Rica

10 November 2012 - 25 November 2012

Rondreis Rajasthan (India)

30 Augustus 2012 - 03 September 2012

Tripje Praag, via Kassel

02 September 2011 - 09 September 2011

Beijing, China

14 September 2010 - 11 December 2010

rondtrekken australie

Landen bezocht: