Wilco is hier goed aangekomen, lekker samen verder - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Wilco is hier goed aangekomen, lekker samen verder - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Wilco is hier goed aangekomen, lekker samen verder

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

22 November 2010 | Australië, Sydney

Let op! Dit heb ik enkele dagen geleden geschreven, maar ik kon het toen niet plaatsen, oud nieuws dus! Maar toch! (Morgen gaan we Sydney verlaten, gaan we door naar de Blue Mountains.)
Ik hou het even kort dit keer, maar wilde laten weten, dat Wilco vanochtend goed aangekomen is! We zijn meteen even de stad in gegaan, omdat we de kamer niet meteen in konden. Maar 's middags hebben we vooral gerust en nu is het avond en gaan we zo wat eten.
Vanochtend zeiden we op straat nog even gedag tegen een Nederlands meisje, voor we de bus in stapten naar het centrum. Zegt de buschauffeur: "Gaat zij niet mee?" In perfect Nederlands dus, dat had ik niet verwacht! Hij was 25 jaar geleden naar Australië verhuisd. Grappig en dat had ik nog niet eerder meegemaakt!
Het was vandaag fantastisch weer, de hele dag zon. Als het morgen weer zo is, gaan we lekker naar het strand, naar Manly Beach!
Veel groeten van ons allebei en tot volgende keer weer!

• 22 November 2010 - 08:06

Elah:

veel plezier samen !!!
    hoe lang reizen jullie nog samen verder?

• 22 November 2010 - 08:39

Arianne Van Der Molen:

Hey Martine,
    Wat leuk dat je me gevonden hebt en een reactie hebt neer gezet.. Inderdaad grappig van die buschauffeur. Gaat helemaal goed komen hier en morgen vertrek ik richting Manly Beach. Jullie ook nog heel veel plezier de laatste weken lekker samen..
    Groetjes van Arianne.

• 22 November 2010 - 09:59

Bregje:

Ha, goed te horen dat Wilkos goed is aangekomen, er zat hier in Frankrijk al een tante coby op hete kolen om iets te vernemen. Coby en Wim hebben het goed hier, en Annika weet met twee oma's en twee opa's om zich heen niet van ophouden met spelen en gek doen. Gelukkig af en toe even uitrusten op school...!
    Bisous van ons allemaal!

• 22 November 2010 - 17:12

Hilde:

Hoi Martine en Wilco,fijn dat je goed bent aangekomen Wilco.Heel verstandig ,dat jullie even rustig aan doen.Ga inderdaad lekker genieten van zon en zee.Goed smeren hoor.Ook veel plezier in de Blue Mountains.Ik hoop,dat er veel te ontdekken valt;is voor Wilco ook leuk.Schatjes veel xxxxxx Mama

• 22 November 2010 - 19:48

Tom & Karen:

Wij willen ook (weer) wandelen in de Blue Mountains. Heimwee naar Australie ?