Korte update! - Reisverslag uit Ulladulla, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Korte update! - Reisverslag uit Ulladulla, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Korte update!

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

26 November 2010 | Australië, Ulladulla

Het was even stil, maar wij zitten natuurlijk niet stil! We zitten nu in Ulladulla, gisteren wilde ik internet op, zonder succes. "Dat ligt aan de sterke wind vandaag", werd mij verteld, "Dan hebben we geen bereik."
Ja, zo kan het dus zijn, hier!
De afgelopen dagen hebben we kangoeroes, papegaaien, kaketoes, wallabies en dolfijnen (en nog meer vogels, zoals pelikanen bijv.) gezien. Helaas geen walvissen... we zijn twee keer met een whale watching-tour mee geweest, zonder succes (2e keer gratis, omdat we 1e keer geen walvissen gezien hadden).
Gelukkig zien we zat mooie dingen!! Paar foto's probeer ik nu op te laden!
Veel groeten weer van ons allebei en bedankt voor al jullie leuke reacties! (10 december komen we samen weer aan in Nederland)

• 26 November 2010 - 06:16

Hilde:

Hoi Martine en Wilco,ikzou bijna zeggen goedemorgen,maar dat geldt alleen voor het moment.Het heeft hier stevig gevroren .Het grachtje voor de deur is al dichtgevroren vanacht.Geniet nog maar van het warme weer en de mooie natuur,want als je terug bent is het weer koud en guur.Ik vond het weer fijn om met jullie mee te kijken.Ik ga naar het werk;laatste dag voor het weekend jeeeeeeeeeeeh.Lieve schatten hele dikke knuffels en geniet nog maar goed,want het is zo 10 december.xxxxxxMama