Hij komt, hij komt! (Wilco op zaterdagochtend) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Hij komt, hij komt! (Wilco op zaterdagochtend) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Hij komt, hij komt! (Wilco op zaterdagochtend)

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

18 November 2010 | Australië, Sydney

Sinterklaas is al in Nederland, Wilco is nog niet in Sydney, maar hij komt zaterdagochtend aan (het is nu donderdagavond hier)!
Ik loop in een korte broek en een T-shirt, want het is hier rond de 25 graden, het weerbericht klopte weer niet (in positieve zin gelukkig).
Nee, ik kom nog niet naar huis, maar over een periode van drie maanden bekeken, is dit de laatste fase, sorry voor de verwarring!
De kolonie pinguins zit in Melbourne, dus die gaan we hopelijk nog zien. Ik heb al 1 zo'n beestje gezien in Port Stephens, het is de kleinste pinguinsoort. Tegenwoordig moet je 'm 'little penguin' noemen, eerst werd 'ie 'fairy penguin' genoemd, maar dat kan als homo-onvriendelijk worden opgevat, dus nu is het 'little penguin'.
Ik heb er veel zin in om Wilco weer te zien en om nog een stuk samen te reizen en samen van dingen te genieten! (Gisteravond weer Duits gesproken met aardige Duitsers, maar als ik mag kiezen, kies ik voor lekker met Wilco kletsen!)
Sinds vandaag heb ik mijn lenzen weer in en het gaat goed, joepie!
Zaterdagochtend moet ik wel vroeg op, want Wilco's vliegtuig komt al om 6.25 uur aan! En er rijden dit weekend geen treinen naar het vliegveld, vanwege werkzaamheden. Er gaan gelukkig wel extra bussen!!
Heel hartelijk bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties! ik kan ze helaas niet via deze site beantwoorden en omdat internet niet altijd even snel en betrouwbaar is, doe ik het even zo! Tot volgende keer weer! (P.S. Hebben jullie de toegevoegde foto's bij het vorige verslag al gezien? Ze staan erop!)

• 18 November 2010 - 07:45

Wiene En Letty:

Heel veel fijne dagen samen met Wilco Downunder!!!
    Liefs, Wiene en Letty.

• 18 November 2010 - 07:52

Elah:

t leuke van wilco is neem ik aan dat ie niet verdwijnt naar spanje met de noorderzon , na t feest ;-)
    wat leuk dat jullie ook nog een stuk samen kunnen gaan zien en doen.veel plezier en succes met aftellen, vroeg opstaan etc
    fijn dat het niet regent,hier is het mistig geweest en begint nu echt koud te worden.handschoenen weer .
    drakenweer zegt yoel, als je uitademt zie je de wasem...
    net alsof je als draak rookwolkjes blaast
    liefs en veel plezier

• 18 November 2010 - 07:55

Elah:

ps ik vind koala s leuker dan nieuwe winkelcentra....bah grote stad denk ik dan ...
    maar t is vast ook een belevenis.

• 18 November 2010 - 09:40

Bregje:

Hoi Martine, ik kan me voorstellen dat het dan echt fijn is weer met iemand samen te reizen; ik hoop dat wilco een goede reis heeft, heel veel plezier samen daar!
    Bisous uit Frankrijk

• 18 November 2010 - 17:10

Hilde:

Hoi Martine,ik ben blij,dat je je lenzen weer in kan zonder problemen.Maar ik ben nog verheugder,dat je Wilco weer kan knuffelen en hem van alles kan laten zien.Dat van die treinen komt me bekend voor ;hier in Lelystad was het vanochtend ook weer hommeles bussen inzetten tussen Almere en Weesp.Treinen die die in de spits nog maar 2xgaan.Niemand blij.Maar daar had ik geen last van voor mij is het daar een wachtplaats.Lieverd genoeg gezeverd over OV hier.Geniet en ga nog veel zien samen en laat ons d.m.v. foto,s en verhalen lekker mee OZ ontdekken.Heel veel xxxx ook voor Wilco,Mama