Foto-update Lismore - Reisverslag uit Lismore, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Foto-update Lismore - Reisverslag uit Lismore, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Foto-update Lismore

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

27 Oktober 2010 | Australië, Lismore

Hallo weer allemaal,

Vanochtend een poging gedaan om vogelbekdieren (platypus) te zien, helaas zonder persoonlijk resultaat. Een mevrouw die haar hond uitliet zag er eentje, maar die verdween zodra hij/zij de hond in de gaten kreeg... Jammergenoeg is de plek, waar je deze dieren kunt zien niet te bewandelen en met de bus lukt dit ook niet op kansrijke tijdstippen. Misschien later tijdesn de reis, met Wilco samen.
Verder heb ik gezien, dat ik lang niet alle foto's die ik in gedachten had, geplaatst heb. Ik voeg er hier dus een paar toe.
Gisteren zijn er weer nieuwe koala's in de opvang gekomen, altijd spannend. Eentje is blind, de andere was nog niet naar de dierenarts geweest (fingers crossed, dus!).
De laatste dagen ben ik een paar keer langs de 'Lismore Wallabie-hangplek' gelopen. Ik blijf het bijzonder vinden om ze in het wild te zien. Ik heb ook nog andere buideldieren gezien, weet alleen niet welke soort precies, omdat ze te ver weg waren. Toch bijzonder!

• 27 Oktober 2010 - 05:18

Hilde:

Hallo lieverd,fijn om weer iets ven je "horen"en te zien.Die vingertjes van die kikker doen me denken aan ET phone home now.Ik noem het maar even vingertjes.Wat jammer van die Platypus maar je bent nog wel even in Australie dus het kan nog.Trouwens op de achtergrond van die fot met Harleys staat zo,n mooie paarsachtige boom,zijn dat de bladeren die zo,n mooie kleur hebben of is het bloesem?Ook die Wallibi,s zijn erg leuk om te zien.Lieve schat ga nog lekker door en geniet van alles wat je ziet.dikke xxx Mama