Aankomst in Lismore! - Reisverslag uit Lismore, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Aankomst in Lismore! - Reisverslag uit Lismore, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Aankomst in Lismore!

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

05 Oktober 2010 | Australië, Lismore

Ja, ik ben in Lismore, joepie!! Het regent vandaag wel weer (soms is het ook even droog), maar ik ben heel blij dat ik nu in Lismore ben.
De zes koala's die nu opgevangen zijn, heb ik al gezien en ik weet een hoop meer. Het koalacentrum ligt naast de universiteit en nu ik de wandelroute ging uitproberen (had ik het wel goed onthouden?), kwam ik langs de universiteitsbieb. Handig, even internetten!
Vanochtend was ik nog in een winkel voor een lader, maar het goede model was op.
Ik heb nu een tweepersoonskamer in een Engels ogend B&B, de mensen zijn heel vriendelijk en het is echt luxe! (Eigenlijk te stylish voor mij, hi, hi.)
Dit is niet wat ik geboekt had, maar mevrouw vond dat ik dit wel even verdiend had, na de tegenslag van gisteren!
Ik heb er nu weer helemaal zin in en hoop op interessante koala-ervaringen!
Straks komt Lola van het koalacentrum nog om samen met mij en haar auto wat boodschappen te doen. Het B&B ligt nl. op een heuvel en de winkels zijn ongeveer een kwartier lopen, dus ze bood aan om een keer met de auto te gaan, zo lief!! Dat kon ik niet weigeren!
Ook de route naar het koalacentrum is klimmen en dalen, dus binnenkort ben ik vast in topconditie!
Veel liefs weer van Martine

• 05 Oktober 2010 - 16:08

Hilde:

hai Martine,wat geweldig he?Ik zou zo graag om een hoekje willen kjken en zien wat jij ziet.Geweldig spannend allemaal joh.Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar de "toekomstige foto,s"van de koala beren.Misschien kom je er in de omgeving ook nog wel een platypus tegen.Ik gun je dat van harte.Alsik dit zo lees zijn het lieve mensen daar.Nou moppie tot schrijfs en ik ben weer heel benieuwd naar het vervolg.xxxxMama

• 05 Oktober 2010 - 18:23

John.:

Hoi Martine
    Fijn te horen dat alles nog goed uitpakt. Lees je updates iedere keer, vind het leuk om zo op de hoogte te blijven. Veel plezier de komende tijd met de Koala's.
    Groeten
    John

• 05 Oktober 2010 - 20:03

Bregje:

Top dat je bent waar je zijn wilde. Die koala's boffen met jou, het zit daar binnen de kortste keer bomvol als het eenmaal rondzingt in het koalabos 'they say that Tine from the Netherlands has arrived...' Veel plezier, bisous uit Frankrijk

• 06 Oktober 2010 - 06:57

Elah:

nog even en je mag er blijven wonen ;-) dan willen ze je niet meer kwijt.gaaf hoor koalalalala s here she comes