Aankomst in Lismore! - Reisverslag uit Lismore, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Aankomst in Lismore! - Reisverslag uit Lismore, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Aankomst in Lismore!

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

05 Oktober 2010 | Australië, Lismore

Ja, ik ben in Lismore, joepie!! Het regent vandaag wel weer (soms is het ook even droog), maar ik ben heel blij dat ik nu in Lismore ben.
De zes koala's die nu opgevangen zijn, heb ik al gezien en ik weet een hoop meer. Het koalacentrum ligt naast de universiteit en nu ik de wandelroute ging uitproberen (had ik het wel goed onthouden?), kwam ik langs de universiteitsbieb. Handig, even internetten!
Vanochtend was ik nog in een winkel voor een lader, maar het goede model was op.
Ik heb nu een tweepersoonskamer in een Engels ogend B&B, de mensen zijn heel vriendelijk en het is echt luxe! (Eigenlijk te stylish voor mij, hi, hi.)
Dit is niet wat ik geboekt had, maar mevrouw vond dat ik dit wel even verdiend had, na de tegenslag van gisteren!
Ik heb er nu weer helemaal zin in en hoop op interessante koala-ervaringen!
Straks komt Lola van het koalacentrum nog om samen met mij en haar auto wat boodschappen te doen. Het B&B ligt nl. op een heuvel en de winkels zijn ongeveer een kwartier lopen, dus ze bood aan om een keer met de auto te gaan, zo lief!! Dat kon ik niet weigeren!
Ook de route naar het koalacentrum is klimmen en dalen, dus binnenkort ben ik vast in topconditie!
Veel liefs weer van Martine

  • 05 Oktober 2010 - 16:08

    Hilde:

    hai Martine,wat geweldig he?Ik zou zo graag om een hoekje willen kjken en zien wat jij ziet.Geweldig spannend allemaal joh.Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar de "toekomstige foto,s"van de koala beren.Misschien kom je er in de omgeving ook nog wel een platypus tegen.Ik gun je dat van harte.Alsik dit zo lees zijn het lieve mensen daar.Nou moppie tot schrijfs en ik ben weer heel benieuwd naar het vervolg.xxxxMama

  • 05 Oktober 2010 - 18:23

    John.:

    Hoi Martine
    Fijn te horen dat alles nog goed uitpakt. Lees je updates iedere keer, vind het leuk om zo op de hoogte te blijven. Veel plezier de komende tijd met de Koala's.
    Groeten
    John

  • 05 Oktober 2010 - 20:03

    Bregje:

    Top dat je bent waar je zijn wilde. Die koala's boffen met jou, het zit daar binnen de kortste keer bomvol als het eenmaal rondzingt in het koalabos 'they say that Tine from the Netherlands has arrived...' Veel plezier, bisous uit Frankrijk

  • 06 Oktober 2010 - 06:57

    Elah:

    nog even en je mag er blijven wonen ;-) dan willen ze je niet meer kwijt.gaaf hoor koalalalala s here she comes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Lismore

rondtrekken australie

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Weer thuis na een geweldige reis

09 December 2010

laatste dag in Singapore

08 December 2010

Tussenstop Singapore

06 December 2010

Platypuses gespot, mooie afsluiting!!

05 December 2010

Eerste verjaardag 'in de zomer'
Martine

Op de foto met een koala die in gevangenschap geboren is: Princess.

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 45021

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Panama en Costa Rica

10 November 2012 - 25 November 2012

Rondreis Rajasthan (India)

30 Augustus 2012 - 03 September 2012

Tripje Praag, via Kassel

02 September 2011 - 09 September 2011

Beijing, China

14 September 2010 - 11 December 2010

rondtrekken australie

Landen bezocht: