Dagje rustig aan (want volgens Tom....) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Dagje rustig aan (want volgens Tom....) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Dagje rustig aan (want volgens Tom....)

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

16 September 2010 | Australië, Cairns

Hallo Allemaal, Ik had me al voorgenomen om vandaag rustig aan te doen en dat kwam goed uit, toen ik Toms reactie zag ("Cairns, daar ben ik ook eens geweest, er was vrijwel niets te beleven..." of iets dergelijks). Hmmm, ik was net zo vrolijk en dan zo'n reactie, moet ik misschien? Nee hoor, ik ga het wel zien!
En hoewel ik niet veel gedaan heb, heb ik een heerlijke dag gehad: bij het zwembad gezeten, wat gezwommen, het stadje in gelopen en daar meteen al veel 'vliegende vossen' (soort vleermuizen) gezien, erg indrukwekkend. Foto's volgen nog, maar daar zit een klein technisch probleem aan, iets met snoertjes die toch niet allemaal mee gekomen zijn naar Australie... (en die heb ik hier vandaag in dit stadje nog niet gevonden. Als Tom o.a. bedoelde dat je hier geen hippe gadget-winkels hebt, heeft 'ie gelijk hoor!).
Ik ga zo vroeg slapen, want morgenochtend ga ik naar het Great Barrier Reef!! Ik heb besloten om gewoon te gaan snorkelen en niet de hele heissa van een medische keuring op mijn hals te halen, waarbij een redelijk risico bestaat, dat de keuringsarts hier geen toestemming geeft. En op internet stond ook al heel duidelijk, dat verklaringen of keuringen van andere artsen niet geaccepteerd worden (maar anderzijds ben ik bang dat ze bij een afkeuring als argument gebruiken, dat ze mij en mijn historie onvoldoende kennen). Misschien zit ik ernaast, maar ik ga gewoon lekker snorkelen! Voor iedereen 'daarboven': Ik hoop dat het weer wat beter is/wordt en nog een fijne dag verder!

  • 16 September 2010 - 10:27

    Bregje:

    Hoi Martine,
    Fijn dat de reis zo goed verlopen is. En natuurles mee met dieren ;-)) Weten de australische katten al dat je bent aangekomen, die vieren feest!
    Ik ga hier in Mourede (daar is naar ze zeggen ook niets te beleven, maar we vermaken ons ondanks dat - dankzij dat?? - uitstekend) een atlas bij de computer leggen, zodat we mooi kunnen volgen waar je bent! Kussen en groeten van ons allemaal uit Frankrijk

  • 16 September 2010 - 10:30

    Bregje:

    Rectificatie op vorig bericht, het franse toetsenbord speelt mij parten; waar staat 'En natuurles mee met dieren' bedoelde ik: 'en natuurlijk maak je alweer vanalles mee met dieren'!

  • 16 September 2010 - 11:32

    Edwin:

    Een dagje niksen is ook erg lekker. Vooral als er de volgende dag snorkelen op het programma staat!

  • 16 September 2010 - 17:02

    Hilde:

    Lieve Martine,welterusten en heel veel plezier met het snorkelen.Ook heel verstandig om wat gas terug te nemen,want een mens wil als iets nieuw is,eigenlijk alles tegelijk doen en ontdekken.Je hebt heel veel tijd om op je gemak dingen te ontdekken en te doen.Heel veel liefs en kussen van Mama

  • 16 September 2010 - 18:18

    Tom:

    Nou, het was niet de bedoeling om je down te brengen (hoewel je nu wel "down under" bent ;-).

    Medische keuring hebben ze bij mij niet moeilijk over gedaan. Maar ik had wel a 50 duiken staan in m'n log.

    Snorkelen zal vast super zijn. Enjoy !

  • 16 September 2010 - 18:49

    John:

    Hoi Martine.
    Fijn te lezen dat je het zo goed naar je zin heb.
    Zal wel gaaf zijn het snorkelen.

    PS even technisch, zit er aan de zijkant van de laptopje geen sleuf voor SD kaart, meestal hebben die kleine computertjes dat wel.

    Groeten

  • 16 September 2010 - 19:57

    Elah:

    veel plezier met snorkelen.Ik heb het een keer gedaan en gilde onderwater toen ik oog in oog met iets zeebeesterigs zat. geef mij maar een aquarium heb nu een dvd met drie soorten.hoef ik niet te verschonen ook en de katten kijken graag.

    ook wat voor lenny misschien?
    kan ie met je meeleven
    >^,,^<
    groetjes elah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

rondtrekken australie

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Weer thuis na een geweldige reis

09 December 2010

laatste dag in Singapore

08 December 2010

Tussenstop Singapore

06 December 2010

Platypuses gespot, mooie afsluiting!!

05 December 2010

Eerste verjaardag 'in de zomer'
Martine

Op de foto met een koala die in gevangenschap geboren is: Princess.

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 45015

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 13 Februari 2014

Panama en Costa Rica

10 November 2012 - 25 November 2012

Rondreis Rajasthan (India)

30 Augustus 2012 - 03 September 2012

Tripje Praag, via Kassel

02 September 2011 - 09 September 2011

Beijing, China

14 September 2010 - 11 December 2010

rondtrekken australie

Landen bezocht: