Nog een tussenstop en nu net aangekomen in Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Nog een tussenstop en nu net aangekomen in Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Nog een tussenstop en nu net aangekomen in Cairns

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

16 September 2010 | Australië, Cairns

Vannacht om twee uur kwam ik aan in Darwin, op dat moment was het daar pikkedonker en 26 graden Celsius. Twee uur wachten tot het vliegtuig weer verder ging naar eindbestemming Cairns. In Darwin verder niets 'beleefd', een beetje geslapen op een bankje.
Op Singapore nog wel wat Frans geoefend met een echtpaar dat bij hun (in Darwin wonende) zoon op bezoek ging.
Bij aankomst in Cairns ging alles helemaal gesmeerd. We werden nog even gevraagd om mee te werken aan een training van een drugshond in opleiding, maar zelfs met dat 'oponthoud' stond ik binnen een kwartier buiten in de zon. Met bagage, controle bij de douane, alles!
Ik belde het hostel en daar zeiden ze meteen: "We komen je van het vliegveld halen, ga maar even lekker in de zon zitten." Hoe welkom kan je je voelen, geweldig toch?
Ik krijg zo een slaapplaats en ga dan lekker rustig aan doen vandaag

• 16 September 2010 - 04:27

Hilde:

Hoi Martine,erg fijn om te horen,dat je goed bent aangekomen.Ga lekker relaxen en geniet vannacht van je rust(heb je nodig na deze lange reis)Ik ga zo naar de bus,want het werk hoor ik al weer roepen.Meije geniet met alles ,want het is een hele ervaring om zo,n land te zijn.veel liefs en xxx mama

• 16 September 2010 - 06:39

John:

Hoi Martine
    Goed zeg dat alles zo soepel verlopen is, geniet ervan 26 Gr. Poehee, hier 15 en regen.

Groetjes

• 16 September 2010 - 19:54

Elah:

gaaf man
    down under where they cut veggies en ze alles leuk afkorten...
    the aussies
    enjoy