(Donder)Dagje Kassel - Reisverslag uit Kassel, Duitsland van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu (Donder)Dagje Kassel - Reisverslag uit Kassel, Duitsland van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

(Donder)Dagje Kassel

Blijf op de hoogte en volg Martine

30 Augustus 2012 | Duitsland, Kassel

Ons stedentripje Praag met tussenstop begon op donderdag 30 augustus iets later dan gepland. In de loop van de ochtend reden we de straat uit richting tankstation, om vervolgens door te rijden naar Kassel. Het eerste deel van de reis reden we met open dak (ja, waarvoor heb je anders een cabrio?), maar vanwege het te felle zonlicht hebben we de kap na een uurtje weer dicht gedaan... (Ja, ja, is het een keer droog en zonnig en dan is het weer niet goed. Nee hoor, was heerlijk weer en daar hebben we van genoten!)
In Kassel stond 'Documenta' prima aangegeven, dus we reden er zo heen. En wat was het groot!! De locaties waren verspreid over meerdere plekken, voornamelijk in en gigantisch park, heel aangenaam en ook het mooie weer was een groot voordeel! We hebben heerlijk genoten van Documenta, vooral van de aangename sfeer!
Later op de avond zochten we ons hotel op: Der rote Kater. Het lag net buiten Kassel aan een meer. We kregen een kamer met uitzicht op het meer en hebben 's avonds nog heerlijk op het terras gezeten! (Foto's volgen)