Twelve Apostles en meer moois - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Twelve Apostles en meer moois - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Twelve Apostles en meer moois

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

03 December 2010 | Australië, Warrnambool

Het verslag schreef ik gisteren, maar toen wilde het niet lukken om het te plaatsen, nu hopelijk wel:

Helaas nog even geen foto's. Ik heb ze keurig verkleind en net heel vaak geprobeerd om ze op deze site te zetten, zonder resultaat. Van hieruit gaat het dus niet lukken, sorry.
Vandaag hebben we weer een hoop gezien en gedaan, langs de Great Ocean Road. Het is een prachtige route met de beroemde 'twelve apostles' (waarvan er nog maar acht overeind staan), London Bridge ('s fallen down, echt waar!) en nog veel meer!
We hebben er ook mooie foto's van, de dag begon zonnig, daarna was het weer mistig, daarna gelukkig weer zonnig en daarna kwam er ook nog regen en onweer.
We hebben een helicoptervlucht langs de 'twelve apostles' gemaakt, met mooi weer! Ik mocht voorin zitten, naast de piloot, Wilco zat achterin. (We waren met z'n tweetjes aan boord.)
We hebben ook nog kangoeroes en wallabies gevoerd, in een klein dierenparkje. Nu heeft Wilco deze mooie beestjes dus ook kunnen aaien en kunnen voelen hoe zacht ze zijn!
De tijd vliegt voorbij en we hebben vanavond nog even goed bekeken hoe we de laatste dagen willen besteden. En we zijn eruit: morgen naar de Grampians, daarna door richting Adelaide, met wat interessante stops. kangaroo Island schrappen we van ons lijstje, we kunnen niet alles doen en hebben al veel dieren in het wild gezien.

• 03 December 2010 - 00:02

Elah:

gaaaaf met de heli
    mooie foto
    ben benieuwd straks naar je hele foto album
    xx

• 03 December 2010 - 06:17

Hilde:

Hallo Martine en Wilco,wat fijn,dat Wilco toch ook nog zoveel moois kan zien en beleven.Misschien willen jullie samen nog eens terug?Heel fijn ,dat je toch ook nog wat foto,s bij het vorige verslag hebt kunnen plaatsen.Wat bij dit verslag hoort zien we dan nog wel een keertje.Martine ik weet niet wanner je weer een stukje kan plaatsen en reacties lezen,dus lieve schat :Van Harte Gefeliciteerd alvast voor zondag.Geniet van je verjaardag ver weg en van de laatste dagen inOz,extra veel XXXXXXXXXXXXXomdat je jarig bent ook oor Wilco.Mama

• 03 December 2010 - 11:27

Wiene En Letty:

Ha Martine en Wilco,

Wat zien jullie toch een prachtige natuur!!
    Geniet vooral (over)morgen extra als je jarig bent, Martine! Alvast van harte gefeliciteerd.
    Liefs en een zoen voor je verjaardag van Wiene en Letty.