Nog iets tegoed en Wilco's koala-vuurdoop! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Nog iets tegoed en Wilco's koala-vuurdoop! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Nog iets tegoed en Wilco's koala-vuurdoop!

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

29 November 2010 | Australië, Melbourne

Ik was het alweer bijna vergeten: vorige week zondag waren wij op Manly Beach (je kunt het kennen van de serie Hartbreak High) en daar was een surf-festival. Met allerlei demonstraties en ook een surfpresentatie van beroemdheden, waaronder oppositieleider Tony Abott! Foto's sluit ik bij, ik zie het Geert Wilders nog niet helemaal doen, jullie wel?
En gisteren hebben we in de ochtend door een prachtig stuk natuur gereden in East Gippsland. We kwamen nog een swomp wallaby tegen. Daar hebben we geen foto van, ze zijn vaak schuwer dan andere wallabies, maar we konden 'm nog wel goed zien, voor hij er vandoor ging.
's Middags zijn we naar Raymond Island gegaan, omdat daar veel koala's moesten zitten. En dat klopte! We hebben er ruim twintig gezien, waarvan sommige vrouwtjes met baby.
Toen we terug naar de ferry reden, zat er zelfs eentje in de boom naast de ferry! Op het eiland hebben we ook nog veel mooie vogels en enkele kangoeroes gezien! Het blijft erg mooi!

• 29 November 2010 - 01:31

Elah:

hoi pechtold wel denk ik
    die is ook luizenvader bij yoel op school
    die pluist wel t liefst jongetjes op vrijdagochtend, want dan hoeft hij geen staartjes of vlechtjes te maken.....
    wouter bosch zie ik ook nog wel zoiets doen... geert is vast bang dat zijn haar door de war gaat. enne w bos is uitgerangeerd....
    koala s zijn toch leuker dan politiek
    genietze

• 29 November 2010 - 18:35

Hilde:

Hai,Martine en Wilco,wat een geweldige belevenis weer he?Ik vind jullie twee maar bofkonten hoor.Nu hoop ik nog wel voor Wilco,dat hij nog een keertje Walvissen kan zien,dat zou toch fijn zijn.Dat surfstuntje van die politicus is aardig,maar de koala,s en wallabies en de ara,s zo mooi daar kan die man niet aan tippen,misschien vergissen we ons in Geert en kan hij surfen(wie weet?)Hi ,hi .Lieverds geniet even lekker die paar dagen,want voor je het weet zit je weer hier in de spiegelgladde zone(ijzel en sneeuw)ik geef jullie weer wat extraxxxxxx Mama