Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Tussenstop Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Tussenstop Singapore

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

08 December 2010 | Singapore, Singapore

Hoi, hoi, ik hou het weer kort, want wij hebben hier niet meer zoveel tijd. En die tijd willen we dus goed benutten!
Gisteravond zijn we goed in Singapore aangekomen en vannacht hebben we goed geslapen in ons hostel in Little India. Een wijk waar we gisteravond ook nog even doorheen gewandeld zijn en het geeft je wel een gevoel in India te zijn (wat minder mensenmassa's dan in India waarschijnlijk, maar goed, veel Indiase mensen en een gezellge drukte op straat. Ze hebben hier veel winkels, ook een 24-uurs Shopping Mall. Maar ook een heuse ECO-mall. Dat moet vooral op het gebouw slaan, want de winkels zijn niet echt ECO. En het hing er nu vol met kerstlichtjes, dus ja, of dat nu allemaal een ECo-certificaat verdient... Het gebouw is wel 'ECO', met groene daken (beplanting), glas om zonlicht buiten te houden en systeem voor veel waterbesparing.
Het blijft hier ook 's nachts warm en kansen op tropische regenbuien zijn er ook. Maar het is hier zo'n dertig graden warmer dan in Nederland, voor mij is dat prima! (Ik moet straks echt wennen aan de kou)
Net heb ik vanuit Lismore de laatste 'Treetops' gekregen, nieuwsbrief van de koalavrijwilligers, en ik sta er in met tekst en een foto. Als we terug zijn, probeer ik het (met hulp van Wilco) op de blog te zetten!
Wij gaan nu Singapore verder verkennen en TOT SNEL!!

• 08 December 2010 - 07:08

Elah:

wat leuk, een echte herinnering voor iedereen in de nieuwsbrief van koalamartine ,stel dat dat nou niet gelukt was dan had je je site anders moeten noemen ;-)
    ik heb meegenoten van je reis echt waar.heerlijk even wat anders dan tandartsen post, dokters bloedneuzen sinusitis ( koud hier ) en dan proberen te balletten hahaah
    ook koud btw.
    wordt vet wennen hoor als je terugkomt.
    trek je skipakje maar aan en voetbalschoenen tegen t uitglijden.
    dwz de sneeuw hier is in ijs veranderd...
    liefs en fijne reis

• 08 December 2010 - 18:30

Hilde:

hoi luitjes,besteed je tijd maar goed hoor.Geniet nog maar even van die temperaturen boven nul,want hier is het eronder.Dat is niet zo erg,maar die verradelijke gladheid(ijzel,aangevroren mist enz.)Zorg voor antislip onder je schoenen en kijk uit met de auto,al veel dodlijke ongelukken geweest.Hoezo opwarming van de aarde,niet hier.Het lijkt wel een tweede ijstijd hi,hi.Lieve schatten genoeg gezeurd,maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.Dikkexxxxxxxx Mama