Steeds weer tekst kwijt - Reisverslag uit Lismore, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu Steeds weer tekst kwijt - Reisverslag uit Lismore, Australië van Martine Bakkes - WaarBenJij.nu

Steeds weer tekst kwijt

Door: koalamartine

Blijf op de hoogte en volg Martine

23 Oktober 2010 | Australië, Lismore

Mijn laatste verslag was raar, raar einde. Dat komt, doordat ik weer tekst kwijtgeraakt ben. Ik had het nota bene gekopieerd en dat leek ook gelukt te zijn, maar niet dus. En de fout lijkt in deze pagina te zitten...
Ik had o.a. nog iets geschreven over ontbrekende stoepen, erg onhandig en soms heel gevaarlijk. Vanwege mogelijke slangen in het gras of vanwege verkeer dat heel dicht langs je gaat, omdat er een berg en (aan de andere kant) een afgrond direct naast de weg liggen!
Ik ben nog steeds in Lismore, waar ik me het grootste deel van de tijd vermaak met de koala's. Vanochtend heb ik 'basic training' gehad en vanmiddag mocht ik voor het erst mam en babydochter verzorgen, geweldig!!!
We hebben ook een nieuwe dame in de opvang, waarvan het niet zeker is of ze het gaat halen (vanwege cystes).
Vanochtend heb ik geleerd dat ook koala's diabetes kunnen krijgen, maar omdat koala's zo gevoelig zijn voor stress kunnen zij niet elke dag met succesvol met insuline behandeld worden.
Mam en baby zijn geweldig en ik voel me ehct bevoorrecht dat ik nu ook hen heb mogen verzorgen (dat mogen alleen de seniors, normaal gesproken).
Ik ga het nog missen binnenkort, dan pluk ik ergens onderweg een koala uit een boom om 'af te kicken' (ECHT NIET!!!).
De baby-vleermuis komt helaas niet naar Gwenda, om verschillende redenen. jammer, maar zo kan het gaan

• 23 Oktober 2010 - 07:09

Elah:

heb je geen spierpijn van het lopen op al die hoogteverschillen ??gaaf moeder en dochter, ga je echt nog verder???

• 23 Oktober 2010 - 14:42

Hilde:

lieve Martine,ik ben blij om te horen,dat je nu voor de mama en baby hebt mogen zorgen.Wat geweldig lijkt me dat.Ik ben net terug vanuit Maartensdijk,want Tante Nel is jarig vandaag.Doordat er ook wat foto,s op Hyves staan kon ik haar wat laten zien vooral die van jou met Pricess vond ze geweldig.Boris van Jan en Karien komt 4 November uit Shanghai terug.Iemand vroeg me of ik niet met jou had meegewild en ik zei,dat kan ik Martine niet aandoen,hi,hi.Hey lieverd had je dit weekend niet de Picknick?Voor zover ik het weerbericht voor jouw omgeving heb gezien wordt het wel aardig picknickweer.Geniet ervan en ik geniet weer van je verhalen(als er wat weg is dikke pech,maar er blijft gelukkig nog wel wat over om van te genieten)Lieverd tot de volgende aflevering xxx Mama en ook van Tante Nel

• 24 Oktober 2010 - 11:17

Gerry:

Hoi Martine, fijn dat je het zo naar je zin hebt en wat een leuke foto's heb je gemaakt. Huib had al op Hyves gezien dat je in Australie zit. Hij was een beetje jaloers geloof ik! Heel veel plezier verder, Liefs, Gerry